marți, 11 februarie 2014

Dupa cum va povesteam

... avem si surpriza pentru dumneavoastra. Primul episod al podcastului nostru este scurt, o introducere stangace la viitoarele inregistrari care vor cuprinde subiectele mentionate de-a lungul multitunii de bloguri si platforme pe care ne-am tot plimbat in incercarea de a gasi ceva care sa se potriveasca unui stil mai ''libertin'' sa ii spunem asa, si pe cat se poate, sa aibe cat mai putine copyright infringements asupra noastra. Pentru cine nu stie, unul dintre primele bloguri ale noastre a fost aproape golit de continut de catre binevoitorii care au raportat materialele pe care le-am tradus si le-am pus la dispozitia publicului, gratis ca de obicei.
P.S.: imi pare rau pentru zgomotul din fundal si pentru vocea mea cea lenta (stiu ca par adormit dar nu e nici pe departe adevarat :)) ).
P.S.2: daca aveti intrebari sau vreti sa discutam despre un anumit subiect da-ti un mail la vremurisalbatice @ gmail.com (legat!) sau putem discuta pe google hangouts.
P.S.3: daca nu va place cum vorbesc, ascultati macar pentru muzica!
Meniu:
7 Seconds- Aim to please
Anuntul oficial
Amebix- Arise
Nausea- Cybergod
Rudimentary Peny- The Evil Clergyman
 Mouth Sewn Shut- Doomed Future Today
Angelic Upstarts- I’m an upstart
 Aus Rotten- The Battlefield’s still
Red Antidote- No Nazis in Punk
Argy Bargy- Riot Squad
Totak Chaos- kill the Nazis
Menace- Punk Rocker
On File- Used to be a bootboy
Red Alert- If the Kids are United 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu